Novo prikupljeni podaci FHWA (Američka savezna cestovna administracija) pokazuju da je recikliranje asfalta doseglo 99% a i korištenje toplih asfaltnih mješavina strelovito raste
Suočen sa skromnim proračunom i vremenskim ograničenjem za obnovu Michigan Avenije, Chicago je 2011. godine razvio novu vrstu asfaltnog kolnika načinjenog s recikliranim automobilskim gumama, starom bitumenskom krovnom šindrom i starim asfaltnim kolnicima iz drugih ulica.
Započela je obnova dionice Buzet - Roč dužine 9 kilometara na državnoj cesti D44 na kojoj će se prvi put koristiti tehnologija recikliranje postojećih asfaltnih slojeva po hladnom postupku "in-plant" postupkom.
U Mulheimu/Moselu u Njemačkoj u razdoblju od 17. do 23. rujna 2012. tvrtka Benninghoven je organizirala već tradicionalnu godišnju izložbu asfaltnih postrojenja i ostale opreme za asfaltnu industriju iz svog proizvodnog programa.
Potaknut upitima zainteresiranih pojedinaca za učlanjenje u Hrvatsko asfaltersko društvo, što je sada omogućeno jedino pravnim osobama - zainteresiranim tvrtkama, želim čuti mišljenje i drugih inžinjera koji su poslom vezani uz asfaltne tehnologije i materijale, kako bi Društvo donijelo odluku o tome da se članstvo omogući i zainteresiranim pojedincima. Svoje mišljenje pošaljite mailom.
Tvrtka Ascon institut d.o.o. iz Sesvetskog Kraljevca (Zagrebačka 91, Čista Mlaka) dobila je krajem 2011. godine ovlaštenje za provedbu certificiranja asfaltnih baza. Taj podatak nije nam bio poznat u trenutku kada je Hrvatsko asfaltersko društvo uputilo svim proizvođačima asfalta zahtjev za dostavom podataka o proizvodnji asfalta u 2011. godini, pa u dopisu nije spomenuto da i ta tvrtka ima ovlaštenje za certificiranje.
Obzirom na opravdano davanje sve veće važnosti površinskim karakteristikama završnih asfaltnih slojeva koje bitno utječu na sigurnost korisnika cesta, Hrvatske ceste su izvršile početna kontinuirana mjerenja dubine teksture laserskim profilografom i hvatljivosti Grip-Testerom na nekoliko vrsta novoizvedenih završnih asfaltnih slojeva koji se koriste ili su se počele koristiti na javnim cestama u Hrvatskoj, uključujući: "klasični" AB11, SMA 11, tankoslojni asfalt prema normi HRN EN 13108-2 s maksimalnim zrnom 8mm i maksimalnim zrnom 11mm i mikroasfalt MA8.
Na državnoj cesti D35 izvedena prva dionica s tankoslojnim završnim asfaltom prema normi HRN EN 13108-2 krupnoće zrna do 11mm u sloju debljine 30mm. Prethodno ugrađeni tankoslojni asfalti na nekoliko županijskih cesta imaju najveću krupnoću zrna do 8 mm a ugrađeni su u sloju oko 20 mm.
11. studenog 2011. Ministarstvo prostornog uređenja, zaštite okoliša i graditeljstva sazvalo je prvi sastanak imenovanog povjerenstva za izradu Tehničkog propisa za asfaltne kolnike
Podsječamo sve proizvođače asfaltnih proizvoda da od listopada 2011. samo certificirana postrojenja za proizvodnju asfalta mogu prodavati asfaltne proizvode na hrvatskom tržištu.
Tvrtka TEGRA po prvi put je u Hrvatskoj izvela tankoslojni završni asfaltni sloj prema hrvatskoj normi HRN EN 13108-2 na županijskoj cesti u Čakovcu. Završni sloj izveden je u debljini 20 do 25 milimetara, a korištena je maksimalna veličina agregata od 8 mm. Površinu sloja naglašeno je homogenog izgleda s izrazito dobrom makroteksturom (0,8 mm i više) i hvatljivošću. Korišten je isključivo eruptivni agregat a kao vezivo modificirani bitumen.
26. svibnja Ministarstvo zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva je donijelo odluku o osnivanju i imenovanju članova stručnog povjerenstva za izradu nacrta Tehničkog propisa za asfaltne kolnike
Hrvatsko asfaltersko društvo
Adresa: 10000 Zagreb, Mihovljanska 6 Tel. 385 (1) 604 0265 Fax. 385 (1) 604 0266 E-mail: info@h-a-d.hr
Kontaktirajte nas
Ova web lokacija koristi kolačiće za omogućavanje nesmetanog i prihvatljivog korisničkog iskustva. Daljnjom uporabom ovih stranica suglasni ste s našom politikom kolačića.